dinsdag 18 november 2014

"Pleased to meet you, hope you guess my name!!" - Rolling Stones

“Three Rings for the Elven-kings under the sky,
Seven for the Dwarf-lords in halls of stone,
Nine for Mortal Men, doomed to die,
One for the RedKnight on her book throne
In the Land of Mordor where the Shadows lie."

Meteen maar met de deur in huis, je bent hier vast niet voor niets! Ik houd van series kijken, boeken lezen, muziek luisteren... eigenlijk alles waar 19 jarige meisjes nu eenmaal mee bezig zijn. Waarom zal je dan mijn blog lezen? 
Ik ga bloggen over alles wat mij gelukkig maakt, dwars zit, wat me verdriet doet, of dingen die indruk op mij maken. Ik ben stagaire bij VluchtelingenWerk en kom dus in aanraking met een hoop heftige verhalen. Dit is mijn plekje om het van me af te schrijven! Natuurlijk komen hier ook vrolijke en leuke verhalen, en daarnaast ga ik me focussen op boek-gerelateerde topics!
Ik hoop dat ik jullie terug zie op mijn blog!








2 opmerkingen:

  1. Ik ga je volgen hoor! Ben benieuwd wat je allemaal gaat posten :) En leuke foto, wauw, een boekentroon... En je hebt ook een Deadly Hallows- kledingstuk! :) Voor feedback: Bloglovin aanmaken is wel handig, dan kunnen mensen telkens een melding krijgen als je weer wat post, heel praktisch :) De rest komt eigenlijk vanzelf :) Groetjes, Joost

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Ik ga meteen kijken hoe en wat! Jou volg ik al, dus ik heb een goede leraar! ;)

      Verwijderen